História výrobcu
História spoločnosti LION Corporation (Thailand) Limited
V roku 1966 bola založená v Bangkoku továreň LION Toothpaste na výrobu zubných pást ako pobočka LION Toothpaste v Japonsku. Spoločnosť pod názvom The Lion Fat & Oil (Thailand) Co., Ltd bola založená v roku 1967 v Bangkoku kvôli spoločnému podniku medzi Saha Pathanapibul Co., Ltd. a The Lion Fat & Oil Co., Ltd. v Japonsku, ktorej cieľom bola výroba špičkových saponátov a vlasových šampónov v Thajsku, ako náhrada dovozu týchto produktov z Japonska a bol to ich prvý výrobný produkt. Založená bola doktorom Tiamom Chokwatanom, v tom čase prezidentom spoločnosti, ktorý vo firme pôsobil od 5. marca 1969.
V Roku 1970 prezident spoločnosti rozšíril produkciu výrobkov na umývani riadu pod názvom LIPON. Neskôr boli na trh zavedené iné inovatívne výrobky a to čistiaci saponát PAO BOON JIN, šampón Q’LEAN proti lupinám, odstraňovač škvŕn proti hmyzu, prášok PAO M WASH na pranie, PAO SOFT – prvý čistiaci prostriedok so zmäkčovadlom v Thajsku. Postupne pridávali ďalšie produkty
V roku 1979 spoločnosť nepretržite prosperovala. Preto spoločnosť otvorila druhé výrobné miesto na Saha Industrial Park v meste Chonburi. Výroba zvýšila svoju výrobnú kapacitu tak, aby všetko vyhovelo rastúcemu dopytu na trhu.
Následne v roku 1980 sa obidve spoločnosti Lion Toothpaste Co., Ltd. a The Lion Fat & Oil (Thailand) Co., Ltd. spojili pod jedným názvom Lion (Thailand) Co., Ltd. Svoje výrobky začali vyvážať do Japonska a juhovýchodnej Ázie od roku 1982. Spoločnosť začína vyrábať aj iné produkty ako zubné pasty, zubné kefky, detskú kozmetiku, rôzne druhy šampónov, čistiacich prostriedkov a pracích prachov. Medzi ich najznámejšie značky patria SALZ, ZACT, SYSTEMA, KODOMO, ESSENCE, SHOKOBUTSU, MONOGATARI a HI CLASS ktoré exportujú do krajín ako USA, Singapur, Malajzia, Hong Kong, Taiwan, Stredný východ a Japonsko.
Spoločnosť sa neustále rozvíja. Rozšírila svoju výrobnú základňu na druhú továreň v priemyselnom parku Saha Industrial Park v meste Chonburi. Zvyšuje množstvo výrobnej kapacity na uspokojenie potrieb neustále rastúceho trhu.